تعمیر موتور سوناتا باید با قطعات فابریک و اصلی و توسط متخصص آن انجام شود.

خودرو هیوندا سوناتا ، یک خودرو کره ای است که از اوایل دهه ۷۰ وارد ایران شده است و همچنان مدلهای جدید این خودرو وارد کشور می شود.

هر کدام از نسل های تولید شده هیوندا سوناتا در سیستم انتقال قدرت ، تعداد سیلندر، حجم موتور و قدرت موتور تفاوتهایی با نسل قبلی دارد.

هر چه به نسل جدید سوناتا نزدیکتر می شویم ، آپشن‌های رفاهی و جذابی مانند ، سقف پانوراما، تهویه دوال، مموری صندلی، گرمکن صندلی، سردکن صندلی و پدال شیفتر (دنده پشت فرمان) به این خودرو اضافه شده است .

نسل جدید سوناتا تغییراتی نیز در طراحی داخلی و خارجی خود دارد و آپشنی مانند ایربگ نیز به آن اضافه شده است .

از دیگر تغییراتی که نسل های بعدی سوناتا به خود دید ، تولید نمونه هیبریدی هیوندا سوناتا بوده است .

با توجه به مطالب فوق به وضوح مشخص است تفاوت خودروهای تولیدی این شرکت کره ای طی سالهای مختلف سبب شده است تا قطعات استفاده شده در هر نسل از این خودرو و در نتیجه تعمیر این قطعات با یکدیگر تفاوتهایی داشته باشد .

آنچه در اینجا بسیار اهمیت دارد تفاوت بین نسل های مختلف هیوندا سوناتا نیست ، بلکه مسئله این است که شما خدمات تعمیری خودرو سوناتا خود را از یک مجموعه حرفه ای دریافت نمایید.

میدانید که استفاده از قطعات غیر فابریک برای هر خودرویی صدمه جدی به آن خودرو وارد می کند.

لذا تنها راه برای اینکه عمر مفید قطعات خودرو سوناتا شما بالا رود و رانندگی ایمن و لذت بخشی را تجربه نمایید این می باشد که جهت سرویسهای دوره ای و یا تعمیر قطعات حتما” به یک مجموعه حرفه ای و با تجربه مراجعه نمایید.

با توجه به اینکه خودرو های موجود در بازار اغلب از تکنولوژی روز برخوردارند پس لازم است تعمیرکار خودرو شما نیز به این تکنولوژی اشراف کامل داشته باشد تا سریعا” مشکل خودرو سوناتای شما را تشخیص و حل نماید.

تعمیر گیربکس

کلام آخر

متخصصین ما در مجموعه تویوکارا ، با اتکا بر دانش روز و همچنین استفاده از قطعات فابریک مناسب ترین خدمات تعمیری خودرو هیوندا سوناتا را به شما راننده گرامی ارائه می دهند.

لذا پیشنهاد این مجموعه حرفه ای به شما راننده گرامی این است که با مشاهده کوچکترین اختلال در رانندگی و یا شنیدن صدایی نامتعارف از سمت موتور خودروتان قبل از هر گونه اقدام ، به مجموعه تویوکارا مراجعه نمایید و با خاطری آسوده تعمیر خودرو خود را به متخصصین حرفه ای این مجموعه بسپارید.