تعمیر جلوبندی پرادو باید بصورت تخصصی و توسط افراد ماهر انجام شود.

می دانید که کنترل کردن فرمان در پیچ ها و جاده ها در سرعت های بالا بسیار مهم می باشد بنابراین جلو بندی خودرو و میزان و تراز بودن فرمان در هر خودرویی بسیار اهمیت دارد .

شما راننده گرامی حتماً باید برای جلوگیری از بروز مشکل جدی و صرف هزینه‌های اضافی برای انجام تعمیرات به مراکز و تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایید تا خودرو شما توسط افراد ماهر و با تجربه بررسی و عیب یابی شود چرا که در غیر این صورت نه تنها مشکل اصلی برطرف نمی شود بلکه کار سخت و پیچیده نیز می شود .

در ادامه به نشانه هایی می پردازیم که نشان دهنده بروز مشکل در جلوبندی و نیاز به تعمیر جلوبندی پرادو می باشد:

 _ در هنگام راندن احساس کنید ، سواری خشن و خشکی دارید و یا صداهایی مانند جیغ کشیدن به گوشتان برسد.

_ هنگام رانندگی متوجه شوید کنترل فرمان در دست شما نیست و یا اینکه خودرو به راست یا چپ منحرف می شود یا به عبارت ساده تر  فرمان خلاف شما عمل می کند.

 _ ساییده شدن عاجهای لاستیک ها با سطح جاده ،یا به عبارت ساده تر خودرو لاستیک سایی  دارد ، عدم تراز بودن فرمان سبب بروز این مشکل است.

 _ چرب و روغنی بودن فنرها و کمک فنرهای خودرو .

 

جلوبندی خودرو، تعمیر جلوبندی پرادو


شما راننده گرامی لازم است هر سه ماه یکبار ، اجزا جلو بندی خودروتان توسط تعمیرکاران متخصص و حرفه ای بررسی گردد.

مخصوصاً اگر خودرو شما بیشتر در مسیرهای طولانی حرکت کرده باشد شما باید برای جلوگیری از خسارت و آسیب های جدی به بخش‌های دیگر خودروتان در فاصله زمانی کوتاه تری به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمایند.

قبل از تعمیر و تراز کردن فرمان باید ابتدا تشخیص داده شود که علت خرابی چیست و سپس دست به تعمیر خودرو برد .

تعمیرگاه تخصصی تویوکارا  همراه با کادری باتجربه و حرفه ای در خدمت شما راننده گرامی می باشد تا با بکارگیری از دستگاه های پیشرفته و همچنین علم روز دنیا در سریع ترین زمان ممکن عیب خودرو شما را تشخیص داده و آن را رفع نماید ، تا علاوه بر آنکه از یک تعمیر حرفه ای برخوردار می شوید از آسیب رسیدن به دیگر قسمتهای خودروتان جلوگیری شود.