تعمیر موتور تویوتا نیاز به تخصص و مهارت دارد. 

اگر به موقع و با هشدارهای موتور، تعمیر موتور تویوتا ، انجام نشود، هزینه های بیشتر و صدمات بیشتری به ماشین تحمیل خواهد شد.

اگر دنبال تعمیرگاهی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در شرق تهران هستید ما تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تویوکارا رو به شما پیشنهاد میکنیم.

موتور قطعه ای است که در هر خودرویی نیرو ایجاد می کند و باعث حرکت آن می شود.

درست مانند قلب انسان، لذا موتور نیاز به نگهداری و مراقبت مناسب دارد.

با گذشت زمان و رانندگی های پی در پی ، موتور به طور طبیعی سایش پیدا می کند، بنابراین نیاز به تعمیر و همچنین سرویس های دوره ای دارد.

مشکلات به وجود آمده در موتور هر خودرویی می تواند دلایل زیادی داشته باشد که بعضی از آنها به راحتی تشخیص داده می شود، اما بعضی دیگر از این مشکلات فقط توسط افراد حرفه ای و باتجربه قابل تشخیص هستند .

در ادامه مطالب به مشکلات موتور خودرو تویوتا می پردازیم :

تسمه تایم 

در نگهداری و مراقبت از موتور خودرو باید دقت داشته باشید تسمه تایم موتور خودروتان یک بار در ۶۰ کیلومتر طی مسافت و یک بار در ۱۰۰ کیلومتر طی مسافت بررسی شود .

نشت بنزین 

 مراقب نشت بنزین باشید زیرا این علامت نشان دهنده موتوری است که نیاز به تعمیردارد چرا که نشت می تواند منجر به خرابی فاجعه بار موتور شود .

بد کار کردن موتور

 داغ کردن بیش از حد و جوش آمدن اب رادیاتور

صدا های غیر عادی در محدوده موتور خودرو

لرزش و یا ریپ زدن موتور

 همه این موارد از نشانه های وجود مشکل در موتور خودرو تویوتا می باشد.

تعمیر جلوبندی تویوتا

کلام آخر

شما راننده گرامی خودرو تویوتا با سرویس دوره ای خودرو خود که شامل سرویس کامل شمع ، شستشوی انژکتور و مدار سوخت رسانی ، سرویس کامل دریچه گاز و مپ سنسور ، تست کامل موتور با دستگاه چهارگاز ، دیاگ تخصصی و آنالیز کامل تمامی سنسور های موتور ، تعویض صافی بنزین موتور در یک مرکز حرفه ای مانند مجموعه تویوکارا می توانید از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری کنید.

از طرفی اگر با هر مشکلی در هنگام رانندگی مواجه شدید حتما” تعمیرکاران ما در مجموعه تویوکارا را در جریان قرار دهید تا با کمک دستگاه های پیشرفته و تخصصی که دارند در سریع ترین زمان ممکن مشکل خودرو شما را برطرف کنند.

 

مطالب بیشتری بخوانید: