تعمیر گیربکس سوزوکی

تعمیرگیربکس سوزوکی باید توسط متخصصی تعمیرات گیربکس انجام شود. و نمیتوان آن را به دست افراد نا آشنا و تازه کار سپرد.

آیا با مشکلات گیربکس خودروی سوزوکی روبرو هستید؟ در صورتی که برای تعمیر گیربکس خود به دنبال یک متخصص ماهر هستید، ما آماده‌ایم به شما کمک کنیم. با تیم تخصصی ما در تعمیر گیربکس سوزوکی، اطمینان حاصل کنید که خودروی شما در دستان متخصصان حرفه‌ای قرار دارد.

از جمله خدماتی که ما ارائه می‌دهیم عبارتند از:

  1. بررسی دقیق و تشخیص سریع مشکلات گیربکس.
  2. تعمیرات متخصصانه و با استفاده از قطعات اصلی.
  3. تنظیمات و تعویض روغن‌های گیربکس با استفاده از مواد با کیفیت و مناسب.
  4. آزمایش‌های کنترلی بعد از تعمیرات برای اطمینان از عملکرد بهینه.

تیم ما با سال‌ها تجربه در تعمیر گیربکس خودروهای سوزوکی، آماده است تا هر گونه مشکل را با دقت و حرفه‌ای حل کند. با ما تماس بگیرید و خود را از کیفیت خدمات ما مطمئن کنید.

سوزوکی یکی از انواع خودروهایی است که در ایران طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. این خودرو که در داخل کشور مونتاژ می‌شود یک خودرو ژاپنی است و در ۴ نسل مختلف تولید می‌شود.

تعمیر موتور سوزوکی، تعمیر گیربکس سوزوکی

گیربکس خودرو سوزوکی در دو نوع دستی و اتومات به بازار عرضه می‌شود. گیربکس اتومات سوزوکی، از مهم‌ترین قطعاتی است که در این خودرو استفاده می‌گردد و نیاز به مراقبت و سرویس به موقع دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی گیربکس اتومات این خودرو بپردازیم.

خرابی گیربکس اتوماتیک سوزوکی

گیربکس این خودرو، از قطعات عالی و باکیفیتی است که توسط خود شرکت سوزوکی تولید و روانه بازار می‌شود. از میان خودروهای سوزوکی پرطرفدار در جهان، می‌توان به سوزوکی سوئیفت، سوزوکی، بالنو و سوزوکی کراس اشاره کرد.

مدل‌های مختلف سوزوکی با وجود کیفیت بالا در قطعات و نحوه تولید، گاهی نیز دچار اشکال و خرابی می‌شود. درصورت خرابی و اشکال در عملکرد گیربکس این خودرو، حتماً به مهندس و تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه نمایید. اگر گیربکس خودرو شما توسط افراد غیر حرفه‌ای تعمیر گردد، نه تنها مشکل برطرف نمی‌شود بلکه ممکن است مشکلاتی نیز به خودرو اضافه گردد.

روغن گیربکس اتوماتیک سوزوکی

روغن گیربکس اتومات سوزوکی حتماً باید در زمان تعیین شده تعویض گردد. زمان دوره‌ای تعویض روغن گیربکس برای هرکدام از مدل‌هی سوزوکی در دفترچه راهنمای خودرو درج شده است.

باتوجه به میزان مسافتی که خودرو طی می‌نماید زمان تعویض روغن تعیین می‌گردد. با تعویض به موقع روغن گیربکس از بروز اشکالات احتمالی برای گیربکس اتوماتیک سوزوکی جلوگیری خواهید کرد.

دقت داشته باشید جهت تعویض روغن با مراجعه به مراکز معتبر از روغن فابریک و استاندارد سوزوکی برای گیربکس خودرو شما استفاده نمایند.

تعمیرگاه گیربکس تویوکارا و میلاد باقری در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک گزینه مناسبی، در شرق تهران می باشد.

 

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک سوزوکی

خرابی گیربکس سوزوکی، علائم و نشانه‌هایی به همراه دارد که لازم است در هنگام بروز هرکدام از آن‌ها لازم است هرچه سریع‌تر به تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید.

  • شنیدن صدایی غیر عادی در زمان تعویض دنده
  • شنیدن صدای تقه در زمان سرد بودن خودرو، خصوصاً زمان‌هایی که بعد از چندین ساعت خودرو قرار است روشن شود
  • صدای تقه از گیربکس پس از گرم شدن
  • صدای غیر عادی هنگام تعوض دنده
  • روشن شدن چراغ گیربکس
  • سر و صدا در هنگام خلاصی خودرو و تعویض ناگهانی دنده
  • روغن ریزی از گیربکس
  • صدای زوزه از گیربکس
  • گاز هرز خوردن در هنگام نعویض دنده
  • گیرکردن در دنده پارک
  • گیرکردن در دنده اضطراری

در اغلب مواقع رانندگان به این علائم بی‌توجه هستند، درنتیجه با گذشت زمان و ادامه رانندگی با گیربکس خراب اشکالات خودرو بیشتر و گسترده‌تر می‌شود. سرویس دوره‌ای و منظم خودروهای دنده اتومات سبب طولانی‌تر شدن عمر گیربکس در آن‌ها می‌شود.

کلام آخر

رسیدگی به موقع جهت تعمیر و بررسی مشکلات گیربکس اتومات سوزوکی علاوه‌بر بالابردن عمر مفید این قطعه، سبب کمتر شدن هزینه تعمیر برای شما می‌شود. مراجعه به تعمیرگاه معتبر و سپردن خودرو به تکنسین حرفه‌ای، به تعمیر درست و دقیق گیربکس خودرو کمک خواهد کرد. مجموعه تویوکارا(میلاد باقری) آماده ارائه خدمات حرفه‌ای درخصوص گیربکس اتومات سوزوکی به شما مشتریان گرامی است.

فایل PDF این مقاله رو دانلود کنید تا سر فرصت بخوانید