تعمیر جلوبندی پرادو باید بصورت تخصصی و توسط افراد ماهر انجام شود.

اگر دنبال تعمیرگاهی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در شرق تهران هستید ما تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تویوکارا رو به شما پیشنهاد میکنیم.

می دانید که کنترل کردن فرمان در پیچ ها و جاده ها در سرعت های بالا بسیار مهم می باشد بنابراین جلو بندی خودرو و میزان و تراز بودن فرمان در هر خودرویی بسیار اهمیت دارد .

شما راننده گرامی حتماً باید برای جلوگیری از بروز مشکل جدی و صرف هزینه‌های اضافی برای انجام تعمیرات به مراکز و تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایید تا خودرو شما توسط افراد ماهر و با تجربه بررسی و عیب یابی شود چرا که در غیر این صورت نه تنها مشکل اصلی برطرف نمی شود بلکه کار سخت و پیچیده نیز می شود .

در ادامه به نشانه هایی می پردازیم که نشان دهنده بروز مشکل در جلوبندی و نیاز به تعمیر جلوبندی پرادو می باشد:

 _ در هنگام راندن احساس کنید ، سواری خشن و خشکی دارید و یا صداهایی مانند جیغ کشیدن به گوشتان برسد.

_ هنگام رانندگی متوجه شوید کنترل فرمان در دست شما نیست و یا اینکه خودرو به راست یا چپ منحرف می شود یا به عبارت ساده تر  فرمان خلاف شما عمل می کند.

 _ ساییده شدن عاجهای لاستیک ها با سطح جاده ،یا به عبارت ساده تر خودرو لاستیک سایی  دارد ، عدم تراز بودن فرمان سبب بروز این مشکل است.

 _ چرب و روغنی بودن فنرها و کمک فنرهای خودرو .

جلوبندی خودرو، تعمیر جلوبندی پرادو


شما راننده گرامی لازم است هر سه ماه یکبار ، اجزا جلو بندی خودروتان توسط تعمیرکاران متخصص و حرفه ای بررسی گردد.

مخصوصاً اگر خودرو شما بیشتر در مسیرهای طولانی حرکت کرده باشد شما باید برای جلوگیری از خسارت و آسیب های جدی به بخش‌های دیگر خودروتان در فاصله زمانی کوتاه تری به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه نمایند.

قبل از تعمیر و تراز کردن فرمان باید ابتدا تشخیص داده شود که علت خرابی چیست و سپس دست به تعمیر خودرو برد .

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک تویوکارا  همراه با کادری باتجربه و حرفه ای در خدمت شما راننده گرامی می باشد تا با بکارگیری از دستگاه های پیشرفته و همچنین علم روز دنیا در سریع ترین زمان ممکن عیب خودرو شما را تشخیص داده و آن را رفع نماید ، تا علاوه بر آنکه از یک تعمیر حرفه ای برخوردار می شوید از آسیب رسیدن به دیگر قسمتهای خودروتان جلوگیری شود.

مطالب بیشتری بخوانید: