خدمات تخصصی گیربکس تویوکارا: حفظ عملکرد بهینه خودروها از طریق تعمیرات برقی و الکترونیکی

تعمیرات برقی ماشین، نیاز به تخصص، مهارت و آموزش دارد. برای آشنایی با تعمیر گیربکس اتوماتیک کلیک کنید.

برق خودرو پیچیده ترین قسمت خودرو است و با توجه به اینکه  روز به روز تجهیزات الکتریکی مختلفی روی خودروها قرار می گیرد بخش برقی و الکترونیکی پیشرفته تر و گسترده تر می شود.

ماشین های مدرن برای این که بتوانند درست کار کنند به شدت به سیستم الکتریکی خود متکی هستند.

تعمیر توسان - 2014

تعمیرگاه توسان – ۲۰۱۴

برق خودرو از مهمترین بخش خودرو می باشد و تعمیرات برقی ماشین در تویوکارا به وسیله افراد متخصص و حرفه ای بررسی می گردد و بدین ترتیب پیدا کردن مشکل در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر می شود.

با توجه به اینکه وجود سیستم جرقه زنی باعث روشن شدن موتور می شود و همچنین در خودروهای جدید، اغلب قسمتهای خودرو با برق کار می‌کنند و سیستم برق و الکترونیک این خودروها به صورتی خاص طراحی شده و به گونه ای است که در صورت بروز مشکل در این قسمتها که شامل باتری،دینام،سنسور،اکسیژن،انژکتور،شمع،لامپ و چراغ و …، نیازمند آن است تا افراد حرفه ای و متخصص در یک مرکز معتبر وارد عمل شوند و مشکل به بهترین شکل ممکن رفع گردد. 

برق خودرو و الکترونیک

بخش الکترونیک در یک خودرو، سیستم‌های الکترونیکی مورد استفاده در قسمتهایی مانند مدیریت موتور، احتراق، رادیو، ماشین‌ها، سیستم‌های تله‌ماتیک، سیستم‌های سرگرمی داخل خودرو و غیره هستند.

درخودرو های امروزی که اغلب قطعات به کمک برق کار می کنند ، سلامت سیستم برق خودرو و الکترونیک خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در صورتی که در سیستم برق خودرو مشکلی به وجود آید، امکان خرابی گیربکس و موتور خودرو بسیار بالا می رود که هزینه های بالایی را در پی دارد.

در خودروهای جدید ، سازندگان ، حداقل یک کامپیوتر را در وسایل نقلیه موتوری گنجانده اند.

که وظیفه اصلی این کامپیوتر نظارت و تنظیم عملیات موتور و گیربکس است.

کامپیوتر از حسگرها اطلاعات ورودی را دریافت می کند همچنین کنترل سرعت در حالت آزاد، انژکتورهای سوخت و شمع ها به عهده کامپیوتر خودرو می باشد تا خودرو شما بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

در صورت خرابی کامپیوتر ماشین ، تمام قسمتهایی که کنترل آنها به عهده این قسمت می باشد دچار اختلال در عملکرد می شوند.

برای برخورداری از بهترین عملکرد کامپیوتر خودرو خود ،آن را به طور مرتب برای به روز رسانی، تعمیر و یا تعویض به یک متخصص حرفه ای در این زمینه بسپارید.تویوکارا به شما اطمینان می دهد. در این زمینه بهترین مشاوره و تعمیرات را خدمت شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

فایل PDF این مقاله رو دانلود کنید تا سر فرصت بخوانید